Måndag morgon v32

Ja när det är måndag morgon och vecka 32 då betyder det att semestern är slut för denna gången.
Tänk vad 3 veckor går fort inte klokt.

Sitter och funderar på vad jag egentligen har hittat på under dessa tre veckorna.
Ja egentligen har vi inte gjort så mycket men det vi gjort har varit blandat.Vi har varit på en utställning i Tvååker men sedan har vi ju varit hos våra valpköpare till Daizie uppe i Gävle och det var sommarens höjd punkt.

Nu är det dags att ladda för höstens aktiviteter.
För hundarna ser det ut så här.

Ängla skall starta valpkurs med Alexandra.
Amy skall anmälas till Lydnads klass II, blev ju ingen ordning med den förra kursen.
Maali skall gå sitt sista öppenklass spår i viltspår.
och
Pärlan skall anmälas till anlagsklass kursen som det ser ut nu.

För oss andra så är det skol start inom kort.
Alex börjar med att vara på läger i 3 dagar.
Lära känna varandra läger.

Tittar ut just nu och ser att de börjar klippa gräset inför vår stora
Antik och samlar Marknad som är nu i augusti det är verkligen ett tecken på att hösten närman sig med storm steg.
Nästa söndag bär det av till Jönköping på julmässa.

Och på onsdag skall Amy och Pärlan trimmas till inför helgens utställning i Ronneby.

Det var allt för denna gången, ha en fin vecka om vi inte höres.



Kommentarer
Postat av: Annika

Hej på er!

Vad mycket roligt ni ska hålla på med. Full rulle med andra ord. Alla ska ju ha sitt och det är ju bra att de är lite olika saker för de olika hundarna. Lycka till med allt och så håller jag tummarna att ni får en viltspårchampion i höst. Ska själv lägga på ett kol och se om jag kan få en jag också :-) Vi börjar kurs nu snart och har vi tur kan vi ju göra tre prov innan vintern- Nu förutsätter jag att han klarar det fniss. Lycka till också med de utställningar ni ska till. Håller tummarna!

Julmarknad? Ja jösses tiden går verkligen fort och snart är vi minsann där igen. Man hinner inte med tycker jag.

Ha det gott och var rädd om dig/er

Kramar

2011-08-08 @ 19:04:41
URL: http://www.gilbertfritiof.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0