Husbil....

                                                                       


Här kommer den vår nya husbil,:-) precis lagom till oss att kunna ha alla hundarna med oss utan att man behöver vara orolig för att det skall gå sönder eller tuggas på något.
Lagom lång 6 meter så den går som personbil på färjor och broar.

 
Pärlan och Amy tycker den passar perfekt.

 
Ängla inspektererar soffan..

 
Den blir bra säger Maali, skall vi åka nu??
Men nej vi får vänta till i helgen Maali!!

Nu skall vi bara sätt vår egen prägel på den, det är ju en äldre modell som är i jätte bra skick.
Nu skall det fixas lite nya gardiner och saker.

Igår drog jag och barnen till Biltema, Rusta och City Gross hittade massa "bra att ha" saker till den, tallrikar m.m. allt i plast.
En mindre grill och 2 pkt kompost galler fanns också med hem.Sedan på kvällen tog jag och Thomas en prov tur för att jag skulle lära mig växelspaken som sitter vi ratten. är faktiskt stolt över mig själv det gick kanon bra.
             
I dag hänger regnet i luften, men jag hoppas på att det klarnar upp tills i eftermiddag då skall jag och Anette M ta med oss Ängla och Kalle till Hässleholms gården för fika pause och solial träning.
Sedan i kväll skall Alexandra och jag titta på nya HARRY POTTER på bio..

Sedan rullar dagarna på sista jobb veckan för mig Thomas har redan semester.
Men han håller på med veden och sedan står klippning av häck och kakling av köket på listan så visst finns det att göra trots att man har semester.

Ha en fin dag och vecka.
Kram


Kommentarer
Postat av: Lotta

Wow, vilken bil! Fast jag finge ju inte rum med alla mina, då bleve det en dubbelt så lång tror jag. Ha en skön bilsommar!!!

2011-07-14 @ 19:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0