Miljöträning i Hässleholm

Japp i går förmiddag drog jag och Änglabarnet med Birgitta och hennes lilla whippet valp Busy till Hässleholm för stads miljöträning.
Det blev till att titta i skyltfönster och vara på tåg stationen.
Där fick de höra på röster i högtalaren och pling och plong, av påanonseringar av inkommande och gående tåg. Utanför kom det ett X2000 tåg in på perongen. Ingen av valparna reagerade. Ängla hade fullt upp med fåglarna och alla roliga människor.

Sedan blev det till att ta en fika mitt på torget i dugg regn, Vi satt på en varsing filt med valparna och folk de skrattade o skakade på huvudet. Men oj vad de tyckte hundarna var fina.
Sedan blev det fönster shopping, massa saker man vill ha...

Men i morgon skall jag på LOPPIS och leta efter en eller två stolar till mitt nya skrivbord.
Evigheter sedan jag var på en loppis sist.

Annars vad händer?

Amy blev ögonlyst UA i tisdags hos Eva Gustavsson skönt inför parningen till vintern.
Ängla har fått lite ny mat så hon kommer upp i hull. Det är bara en 2 kilos påse.

Nej nu önskar jag er en fortsatt fin dag.


Kommentarer
Postat av: Annika

Bra miljöträning. Får nog snart ta en sväng till stan jag med tillsammans med vår "lille" som inte är så liten längre ;-)

Gillar din nya blogg.

Ha en skön söndag

Kram

2011-07-31 @ 11:34:10
URL: http://www.gilbertfritiof.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0