GLAD PÅSK




Ja då var det dags för PÅSK.

Ja det är ju klart att idag är det Långfredagen och vi skall hem tilll min mamma i dag, annanrs så börjar ju inte påsk firandet förrän i morgon egentligen.

Idag har jag försökt mig på att ta lite kort på den blivande 1 åringen.
Hon tycker det är jätte roligt att vara i centrum så det blir mycket bus och lek istället för allvar.
Men ett par fick vi till som jag är nöjd med de kommer senare i veckan.

Jag har också varit ledig idag härligt...
Men i morgon är det förmiddags jobb, sedan hem och fixa det sista tills gästerna kommer vid 16-tiden.

Ja så klart sedan kommer den stora dagen på söndag då alla mina valpköpare kommer och vi hjälps åt att fira
1 åringarna gemensamt.

Ängla har tappat massor av päls så någon utställning i det närmaste får vänta, när vi var och trimmade henne i tisdags så ficj ju Heidi en egen golden valp kvar hemma hos henne,
och inte har det minskat i dammsugare påsen heller.

Nej nu önskar vi er alla en
GLAD PÅSK






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0