LUCIA

 
Lucia morgon!
Klockan är strax över 7 och SVT2 står på med Lucia.
En självklar sak under hela min uppväxt, en dag som jag dragit mig för inte bara pga av Amys ultra idag utan därför att Lucia för mig är LUCIA.
Lucia är den sak jag samlar på så som andra samlar på tomtar och änglar.
 
En dag så är PAPPA förmig och redan nu på morgonen har det kommit många minnen och tårar.
Varje mässa inför jul har alltid pappa letat efter olika Lucior till mig.
jag brukar alltid ha huset fulllt med Lucia men i år har jag inte tagit fram någon och nu förstor jag varför. Pappa.
Så nu har jag tagit fram en Lucia och gosse.
 
Nu strax skall jag till Vårdcentralen och fyllas på med järn i dropp.
 
Önskar er alla en fridefull Lucia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0