Pause i bloggen

Ja nu hinner man inte med att skriva i denna typen av blogg, tror ändå att det inte är så mycket intresse av den heller då dräktighetsdagboken är mer intressant.
 
Men innan jag pausar här så tänker jag uppdatera er lite om lite saker.
TACK till alla de som grattat mig mig på min födelsedag.
Som sagt man blir inte yngre. nä.
 
Annars så skall det anmälas till lite kurser i vår Pärlan och Ängla i viltspår och Amy i Lydnads klass 2 när valparna är avvanda.
Maali planerar vi att para på hennes nästa löp så där ligger vi lågt med aktiviteter.
Ängla skall också anmälas till Agility i vår skall bli spännande att se någon måste vi ju hitta på med henne då utställnings ringen inte kommer vara hennes starkaste sida.
Dock måste vi ju ställa henne ett par gånger off. Men det är ingen brådska med detta.
 
Ja och annars så har jag så gott som tagit ner hela julen inget man hinner med sedan då valparna är födda.
För nu är det vårens blommor som gäller istället.
 
Önskar er alla en fortsatt fin vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0